Leta i den här bloggen

onsdag 15 september 2010

07.40 och är på skolan

Hej alla glada och mindre glada. Jag vet inte riktigt vilken av kategorierna jag tillhör, hehe. För min mus på datorn har blivit helt cp. Det går typ inte markera saker och en massa skit. Jag blir så less. Jag tror jag ska tvinga per fixa det när han kommer, hehe. Tror han är den första som brukar komma efter mig, Han har varit det de senaste dagarna iallfall. :) Eller aah, senast jag var på skolan. ;o Men nu sitter jag här igen. 07.40 och jag börjar om en timme. :D Menmen, hellre det än att jag ska sitta hemma och döö av tråkighet kan jag ju säg!

Idag har vi Webbdesign, tror jag. ;) hehe, antingen det eller så är det Mediaproduktion. Men för mih spelar det ingen rill för det är lika roligt båda två. Lunchen kommer förmodligen att spenderas på Gouter eller Törners skulle jag gissa på. Drar väl med Natalie någonstans, hehe. Grabbarna lär säkert också följa med. :) Men efter lunchen så måste jag tillbaka till skolan och få alla missade uppgifter så jaf får inte sluta tidigt idag ;( buhuu! Aja, hellre det än att inte göra uppgifterna? :) Men när jag gjort det så ska jag ta och ringa min nya bästavän och vara med den pricken tills hans och min buss går hem. :) Trevligttrevligt.

Aja, skriver någonting mer senare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar