Leta i den här bloggen

torsdag 9 september 2010

Rubrik

"hej hej ser jättefint ut men jag har inte det tålamodet... vill ha något "riktigt" att bläddra i, inte bara bilder på datorn... men tycker det är för mycket jobb med att framkalla, köpa album, klister, pennor m m... lättare att göra allt digitalt o sen betala några hundralappar så får man boken hem i brevlådan! jag gör fotoböcker av alla mina bilder hos www.solentro.se men håller med om att ditt album ser väldigt personligt och fint ut! "

http://hampusbok.wordpress.com/

Denna kommentar fick jag av Hampus på inlägget om mitt fotoalbum. Och jag tycker det är en jätte bra ide att beställa en bok som är färdig och klar med dina bilder. Så detta är ett tips till de som inte orkar klippa och klistra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar