Leta i den här bloggen

onsdag 22 september 2010

Mysdag

Sitter på skolan en timma för tidigt som vanligt. Menmen, får ju lite tid åt bloggen iallfall. :) Det är ju alltid trevligt. :D



Igår kväll efter jag bloggat så kände jag ett extremt sug efter hallon och grädde och kom då på att jag faktiskt hade bett mamma att köpa det. Och det gjortde det! :D Så jag gick och tinade lite hallon och vispade grädde till mig och Nellie. Mums säger jag bara! Det är typ det jag kommer att leva på när jag flyttar hemifrån. :)

  • Hallon
  • Juice
  • Olika sallader
Typ. Hahaha. Jag måste hitta någon som vill bo med mig som tycker om sallad lika mycket som  mig, som är lika beroende av frukt som mig osv. Då kan jag leva livet, HA!

Nej, nog om min mat. Tog lite bilder på mig imorsse. Kommer upp på bilden senare. Tänkte redigera och lite så innan. Eller får se om dom kommer upp idag för efter skolan skulle jag egentligen träffa Elias. Får se om jag träffar han en snabbis ändå. Men jag sak iallafall möta upp Nellie för att hon ska köpa Halebop kontantkort och lite sånt eftersom hon har Telenor som verkligen inte funkar ute hos oss! Så hon får ta och skaffa sig ett Halebop kort istället. Sen skulle hon på arbetsförmedlingen och lite så. Ska väl ta en lunch också. Annars kommer jag dö! Får se om det blir på Gûter eller om det blir på Törners. Hmm.. Får se vad Nellie säger. Sen ska jag kolla skor och lite smått och gott. Sen åker vi hem och tar det lungt ett tag sen ikväll så åker vi iväg och äter på Resturang för att Göran fyllde år igår och så. Det ska bli riktigt mysigt. Kameran kommer att vara med så det kommer nog lite bilder senare. :)

Men nu inväntar jag Natalie. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar