Leta i den här bloggen

måndag 18 oktober 2010

Solfjäder


Hemma från dansen nu , det gick sådär då jag inte hade ätit något så kunde inte koncentrera mig alls. Men det blev bättre till slut. Då jag verkligen la ner all kraft för att koncentrera mig. Ska bara komma ihåg att köpa en solfjäder tills nästa måndag. Eller finns det någon som har en att låna ut? :)
Aja. Skolan idag bestod av skolfotografering, jobba, kompis fotografering med Natalie, gå tillbaka och ska jobba och inser att internet slutade funka igen. Jävla skit system! Så imorgon blir det att gå tillbaka igen. Tror att dom tycker att jag är så snygg och det är därför som dom inte fixar det på en gång. (a) Menmen, Var som sagt med Dennis efter skolan. Träffade sötaste ungen. Sen dans. Och nu sitter jag här och ska försöka skriva klart en engelska sak utan att somna (a)

Med detta inlägg säger jag godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar