Leta i den här bloggen

torsdag 14 oktober 2010

Fortfarande ingen dator

Förlåt för att bloggen fortfarande lider men jag lovar att komma tillbaka när jag har fått tillbaka min dator igen. Den är fortfarande kvar på uppdateringen och skulle fått tillbaka dom på onsdag morgon? Imorgon ska vi ha datorkunskap. Det kommer ju gå bra utan dator? Jaja. Lärarna kan ju inte klaga på att jag inte lämnar in uppgifterna iallafall! Har två i engelskan att göra och sen har jag idrott. Menmen. Inget ni är intresserade att läsa av kanske?

Min dag har bara bestått av motgångar vill jag lova. Först var jag nära på att överväga att inte kliva upp utan att somna om i min säng. Var första natten på huuuuuuuur länge som hellst som jag kunde sova hela natten utan att vakna. Så trött var jag. Satt på skolan och gjorde ingenting eftersom jag inte hade någon dator. Har engelska som gick hyfsat. Ska ta hem boken och jobba lite tror jag. Ska försöka lära mig något vettigt. Sen hade vi matte och har fått mitt första IG. Grattis Hannah. I och för sig var det tre av hela klassen som klarade det. en med G- en med G och en med VG. Resten skrev IG. Men iallafall! Då blev  jag sjukt less och förbannad. Sen satte vi oss ner och gjorde alla uppgifter igen och vet ni vad? Allt går bra. Fyfan.. Menmen. Ner på stan , träffade på Kenth och spederade eftermiddagen med honom. Alltid lika trevligt.

Sen tror jag att jag har åkt på urinvägsinfektion, IGEN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh.


Nu blir det One Tree Hill <3

Sen tycker jag att ni är väldigt dålig på att kommentera. Kommentera vad det är ni vill att jag ska blogga om och lite så. Annars får jag bloggtorka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar