Leta i den här bloggen

fredag 15 oktober 2010

Lagat mat med min kära mor

Nu sitter jag och väntar på mat och besök. Har lagat mat med min käraste mamma. Mycket mysigt. Sitter också och dricker lite vin, mysigt värre! Resten av kvällen spenderas med min vän Martin som jag inte har träffat på ett bra tag. Han skulle egentligen på tävling i helgen men det verkade inte som det eftersom han smsade och fråga om jag ville vara med han. Och det passade ju bra just ikväll när jag bara skulle sitta hemma och ta det lugnt. :)

Förresten så kan jag förhoppningsvis börja blogga som vanligt igen nu för jag har fått tillbaka min dator. Dock fungerade inte mitt Internet Explorer på skolan. Och dom har blockat Mozilla . Fråga mig inte varför. Får se om det funkar på Måndag annars är det bara att lämna in den igen. Tror han börjar bli less på mig. För jag har varit dit typ 100 gånger för datorn har inte funkat , hahah!

Menmen, jag skriver någonting innan jag går och lägger mig tror jag. Om det inte blir att jag och Martin fastnar framför en film eller nått. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar