Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

För dig ska jag göra det tusen gånger om


Hejsan alla glada!
Som jag misstänkte funkade inte internet på skolan så det blev inget inlägg imorsse. Men det kommer nu. Känns riktigt illa att inte kunna blogga alltså. Tråkig blogg. Menmen. Imorsse så orkade jag verkligen inte kliva upp så sov 10 minuter extra. Busigt värre. Sen var det bara upp och gå på skolan. Hade Webbdesign och vi hade ett fejkprov eller vad man ska kalla det. Vi kollade iallafall hur ett prov i webbdesign kunde se ut eftersom vi har det om en vecka. :) Det kommer nog gå bra ska du se. Sen var det idrott och blev att bara lyssna på teorin eftersom jag sedan skulle ta kompis kort med Julia. Ni får se hur bilderna blev sedan när dom har kommit! :D
Sedan efter skolan så blev det träffa Marcus en sväng. :) Och nu sitter jag i min säng och ska börja plugga.

Fy, spott och fräs. (Lägg märket till rubriken ;) )

JUSTE ! Får inte glömma att jag pratade med min mupp till vän idag. (Bilden säger allt :D)

Du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar