Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

Den långa vägen till målet

Godmorgonm klockan är 09.09 nu och min buss går om en timme. Är klar fixad. Dock är jag inte nöjd med hur jag ser ut idag, men man kan inte vara snygg alla dagar, eller hur? ;) Aja, det får bli som det blev. Lite kort om dagen. Tar bussen om en timme till stan. Ska försöka hinna packa ner allt i en väska innan det. Men får se hur det går. För jag har ju nämligen båda dans och idrott imorgon. PLUS att jag ska sova hos pappa.. Mummmaaa.. Iallafall, först skolan och Mediaproduktion med frankiiiboooii. Sen slutar jag och då ska jag vara med min saknade vän Johannes. Ska vara med honom enda tills dansen. Tror tom att han ska följa med på dansen. Har ju inte träffat den pricken sedan yran tror jag .. Så han är lite saknad. Men efter dansen så ska jag nog hem och försöka hinna med lite plugg innan jag slänger mig i sängen. Ska plugga nu innan skolan börjar med :)

Men nu har jag inte tid med er mer, pusshejjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar