Leta i den här bloggen

måndag 4 oktober 2010

Jag är en zombie

Hejsan alla glada. Eller aah, jag hoppas att alla är glada iallafall. För det är jag. Har precis kommit hem från dansen som var sjuukt jävla rolig idag. Kom på en crazy idè! Att vi skulle vara zombier. Kommer bli grymt om det blir som jag har i mitt huvud. Hihi, det återstår att se som sagt (:

Som sagt det blev lunch med sötaste Natalie idag. Pratade om det ena och det andra. Mysigt värre. Sen blev det till skolan och hade mediaproduktion. Roligare värre. Vi filmade som jag nämde i det tidigare inlägget. Roligtroligt! Jag tänker bli filmstjärna. Tror ni jag kommer att lyckas? :D haha. Tänkte slänga in lite bilder från dagen. Men jag skippar det faktiskt .. För jag orkar inte och ska upp klockan halv 6 igen, usch... Aja, slutar iallafall tidigare imorgon eftersom vi inte har någon idrott utan vi får en hemuppgift istället. Så den ska väl med göras. Men jag har redan gjort den fysiska delen. Det andra vet jag inte riktigt vad det var men får väl kolla upp det. :)

Nu ska jag sova, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar