Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Godnatt

Har suttit och fixat med den nya bloggen. Börjar likna något. Men Julia ska sova hos mig imorgon och vi tänkte ta en massa kort så ska se om det blir något fint som jag kan ha som banner också kallad header. Så tänker inte börja blogga på den fören i helgen om det blir något fint kort. Annars börjar jag blogga från den imorgon! :) Men som sagt, slänger upp en länk så det blir lätt att ta sig dit. :)

Har också suttit och kollat på några avsnitt av One Tree Hill. Nu har jag typ bara två avsnitt kvar! Som tur är har pappa hittat säsong tre till mig som jag ska ta och ladda ner i helgen hade jag tänkt! Men nu ska jag ta och hoppa in i dusch så att mitt hår är acceptabelt imorgon när Fanny ska göra en uppsättning på mig så ska hon fotta mig till sitt projektarbete. Mycket fottning imorgon, men det gillas!

Skulle ha varit med Marcus i morgon förmiddag, men jag får se hur det blir med det eftersom han verkar vara i Lit. Menmen, återstår att se senare ikväll eller nått.

Duschen, sen sova! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar