Leta i den här bloggen

söndag 3 oktober 2010

Pluggpluggplugg

Gaalet trött tjej. Är ganska trött i mitt huvud nu då jag har suttit och pluggat sen klockan 11 och nu är klockan 18.56. Jag har gjort klart datorkunskapen och en sak i svenskan. Det har tagit onödigt lång tid bara för att det har jävlats med mig som alltid. Men när sen kom chrille på hur man skulle göra en sak och då lossnade lite. Sen fasnade jag igen och ringde min kära mamma som fick hjälpa mig. Men det funkade inte ändå. Men sen när jag gjorde om det som inte funkade så funkade det. :D Aja, nu ska jag fortsätta tror jag. Lika bra att fortsätta när man håller på. Jag har ju sovmorgon imorgon som jag ska utnyttja till 100 % kan jag lova! Eftersom jag är hos pappa så kan jag göra det. :D Hääärligt. Är extremt dans sugen. Men kan inte dansa eftersom vi har en sådan liten lägenhet. Menmen, imorgon dansar jag igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar