Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Nickes överraskning

Hade ju prov idag, hur det gick har jag inte en blekaste aning! ;o Men jag hoppas att jag kan få ett G iallafall... Hann tom med kvart över 2 bussen hem, sååå sköönt. Så kom hem i tid till att Nicke fick sin överraskning :D Nu kan även ni få veta vad det är. Det är nämligen en Ödla! Jag är lite små rädd för den, men kommer nog vänja mig vid den. Ska försöka övervinna min lilla rädsla ;) Som tur var var den inte så stor nu. Men den kommer att bli jätte stor sedan. Då hoppas jag att jag har vant mig vid den. Hehe. :)













1 kommentar:

  1. FYFAN! haha tänk om den rymmer & sätter sig på din kudde, sen kryper över ditt ansikte när du sover ;) haha bläääää!!!
    Men han är nog mer än nöjd, den lille mannen ;) hah, GRATTIS NICKEPICKEPÄRON! <3

    SvaraRadera