Leta i den här bloggen

lördag 16 oktober 2010

Mamma kom precis hem en snabbis, dom ska iväg och jaga en omgång till sedan ska jag åka med en av mammas jakt kompisar till stan och åka till pappa. Vad som händer i kväll har jag inte någon aning om faktiskt. Blir väl att vara hemma och umgås med familjen skulle jag gissa på. Sedan hoppas jag att jag ska åka och träffa Greta Gris imorgon! Och nej, det är ingen gris. Det är faktiskt Emmas lilla valp! :D Så glad för hennes skull att hon faktiskt hittade en tillslut! Hon har velat haft en jätte länge. :)

Ungefär såhär kul har jag och Frida just nu :)

  • Frida Elisabeth Edin skin skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende. ♥
    för 9 minuter sedan ·

  • Hannah Östman jag säger lys lys som den stjärna du e ♥
    för 9 minuter sedan · · 1 personLaddar ...

  • Frida Elisabeth Edin du lyser upp mitt mörker och jag känner du e med ♥
    för 8 minuter sedan ·

  • Hannah Östman Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.♥
    för 7 minuter sedan ·

  • Frida Elisabeth Edin tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig ♥
    för 7 minuter sedan ·

  • Hannah Östman tack mitt hjärta stunder du ger mig. ♥
    för 6 minuter sedan ·

  • Frida Elisabeth Edin försöker förklara jag försöker berätta ♥
    för 4 minuter sedan ·

  • Hannah Östman Hur du lyfter upp mig, får en tung man att lätta.♥
    för 3 minuter sedan ·

  • Frida Elisabeth Edin försöker sätta ihop fast de inte riktigt går ♥
    57 sekunder sedan ·

  • Hannah Östman Värmen och kärleken läker mina sår♥





Men nu ska jag nog ut och ta lite söta bilder på mina kära vovvar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar