Leta i den här bloggen

lördag 2 oktober 2010

En ovettig rubrik

Godmorgon alla gobitar !

Har nästan nyss ätit frukost med familjen. Blev först väckt av de söta vovvarna som kom in på rummet, där dom inte får vara. Så jag skrek att dom skulle komma och stänga dörren och kommenterade att jag lät sur. Jag var ju trött (a) hih. Men iallafall så kom lindha in sen efter att jag somnat igen och sa att dom ville att jag skulle komma och äta frukost med dom. Så jag pallra mig ut och åt frukost. Sedan dess har jag legat och halv sovit i soffan men nu tog jag mig tid för bloggen!

Dagens planer ser ut som att vi ska åka till stallet allehopa för att bland annat släppa vovvarna så dom får leka av sig lite. Då kommer kameran med så det kommer att komma upp bilder från det. Ska nog försöka ta ett och annat kort på hästarna med eftersom Lindha vill ha det så kan passa på att göra det medans dom gör stallet. Det blir nog bra. :) Iallafall, sen ikväll så ska jag iväg på bio med en söt pöjk. :') Vi ska se på i rymden finns inga känslor" det verkar bara en riktig söt film så det återstår att se då. :)

Skriver senare, eller lägger upp bilder när vi varit i stallet. Beror på när vi åker och om jag hinner göra det innan jag ska åka in till stan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar