Leta i den här bloggen

lördag 16 oktober 2010

Nala

Nu sitter jag hemma hos pappa. Mötte dom när jag fick skjuts hem av någon trevlig person. Så då gick vi en sväng med Nala och Rokky. Och har precis suttit och lekt med Nala så nu ser mina händer lite smått emo ut. Haha, det gör dom alltid efter att man lekt med henne. Men så är det med valpar! :D Hon biter mig i handen och jag tar i henne. Sen är frågan, vem vinner? Oftast hon, dock. Eftersom det gör ganska ont i handen av hennes vassa små tänder. :) Men inte alltid!

Vänta på att pappa ska komma in igen och göra någon middag, så länge blir det faktiskt att plugga. Jävla skit skola som gör så man inte kan plugga för dom tar datorn och gör så att den inte funkar som den ska. Men aah. Less och måste plugga så det är väl bara starta det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar