Leta i den här bloggen

tisdag 5 oktober 2010

Mörkt och kallt

Bjuder på en bild på mig och mark (y)

Usch, fy och blä. Kände mig jätte pigg inatt klockan tre. Men aah, då ville jag inte kliva upp kan jag säga. Så jag gick och la mig igen. Sov till klockan halv 6 och då är jag jätte trött. Ååh, det är så jobbigt att man är pigg när man inte ska vara pigg! Faaen säger jag bara. Så nu sitter jag på skolan igen och det är ingen rolig människa som har kommit än. Med andra ord sitter jag själv på min våning med städerskan och alla lärare, trevligt värre. Not.

Idag står det Webbdesign på schemat. Kan bli kul, kan bli mindre kul. Det beror på hur bra det tänker gå för mig och hur tjorvigt det tänker vara. (; För er som inte vet vad det är så är det att vi sitter och gör en massa koder och taggar för att skapa olika saker. En hemsida tillexempel. För er som bloggar vet hur det ser ut med alla dessa koder och taggar. Det är ganska tjorvigt kan man säga. Och de lättaste ska vi typ kunna, usch. Aja, det är ganska kul iallafall. Även om det inte går bra. (:

Sen slutar jag 20 i 12 idag eftersom vi inte har någon idrott. Så då tänkte jag att jag skulle pallra mig till lit och träffa min saknade dä. Ska bli så kul att träffa alla igen! Passar på att göra det idag när jag inte har någon idrott och ändå ska ta kvart över 2 bussen hem. (: Myspys.

Vad som står på schemat för kvällen är nog lite plugg och förmodligen lite packning, det beror på hur det går för lilla mig idag. (:

Ajaa, vi hörs senare när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar