Leta i den här bloggen

onsdag 13 oktober 2010

Bloggen lider ännu en dag

Bloggen lider fortfarande för att jag inte har fått tillbaka min dator. Så något plugg blev det inte heller. Jävla skit. Tänker iallafall berätta att det snöade imorse och jag blev super lycklig. Älskar snö och saknar det verkligen nu! Så jag hoppas att det kommer att snöa mer inatt och imorgon och att det lägger sig! För nu vill jag ut och busa i snön med en viss pojke, hihi.

Nu har jag iallafall varit duktig och tagit tag i min garderob! Har tom bytt garderob. Kanske ska berätta det för mamma så att hon vet att alla handdukar och grejer nu ligger inne på mitt rum.

Här är före och efter bilder. Har tom gett bort en hel hög till maja! Det gör ont, men om man aldrig använder det kan det lika bra sitta på någon som använder det.

Men eftersom inte blogger vill vara med så får ni bilderna sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar