Leta i den här bloggen

fredag 1 oktober 2010

Konstnärligt

Jahaa, då var ännu en dag avklarad. Det har väl gått ganska bra tror jag. Iallafall på svenskan. För på datorkunskapen så försvann allt hela jävla tiden när jag skulle skriva. Blev så sjutk jävla less alltså. Usch, inte okej! Så nu måste jag väl jobba hemma bara för att det gick åt helvete på lektionen. Såklar så började det gå bra när vi sluta, som vanligt. Nej usch.

Var också jätte pepp idag på skolan på att det var helg. Men aah, nu är jag inte lika pepp längre. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll så blir det väl mys med familjen. Tror jag ska sno lite vin av pappa och Lindha. Hehe. Det är gott att sitta och smutta på. Som jag brukar göra hemma hos mammsen, myss. Sen imorgon blir det nog farmor och farfar. Men vad som händer på kvällen har jag ingen aning om. Inte heller vad som händer på Söndag. Men får ta dagen som den kommer.

Bilder från dagen, kommer kanske fler sen när mark har skicka.




Alla sprang och rita på allas armar, haha. Mycket vackert må jag säga :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar