Leta i den här bloggen

måndag 4 oktober 2010

Lunch med den söta

Godmorgon mina kära! (:



Hade ju som sagt sovmorgon idag, skööönt. Fick ju sova några timmar mer än vanligt. Inte helt fel kan jag lova. Sov riktigt gott inatt med. Mumsss. Har nu fixa mig och ska packa ner det sista för att åka in till stan och äta lunch och prata en maaaassa skit. Hihi, det gillar vi. Vi har en massa saker att prata om. Ni blir lite nyfikna vad det är va? ;) Synd att ni inte får veta. :D Ni får nog veta någon gång i framtiden men inte just nu.

Nu ska jag stänga ner datorn och packa ner den och börja gå mot bussen. Jobbigt att den går från lugnvik. Menmen, jag överlever :)

Juste, får inte glömma att sen efter skolan så har Nellie racat in till stan för att äta middag med mig och kolla på mig sen när jag dansar. Ska bli mysigt. Prata och skratta som alltid. Det gillar vi. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar