Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Grattis Nicke och Arny!



Godmorgon alla glada! Sovit gott? :) Det har jag. Sitter nu på datorn och kan använda min dator! Yes, säger jag! Dock var det ingen batteri med som tur var så fanns det ett uttag precis vid fönstret så det funkade det med.

Idag så fyller ju Nicke 8 år. Ett stort grattis till honom! Väckte han halv 6 och sjöng och han verkade bli glad över presenterna som han fick. Men det han inte vet är att hans största present kommer i eftermiddag när han kommer hem från skolan. Det dock en fruktan för min del. Vad det är han ska få kommer det bild på senare.

Idag väntar det Engelska och Matte. Om prov som sagt men jag tror att det kommer att gå bra. Vad som händer efter skolan är nog bara hem och äta glass och jordgubbar med Nicke. :) Skönt att hela familjen är hemma för en gångs skull. Det kommer det även vara på min födelsedag. Eller aah, nästan iallafall. Micke saknas ju. Men hoppas att jag kommer att få träffa honom snart. Han åker ju till Arny idag som också fyller år. Ett stort grattis till henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar