Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

Säger godnatt


Nu är jag hemma igen. Och guuud, så söt Greta var! Mysigt värre kan jag lova. Vi gjorde inte allt för mycket förutom att sitta och prata och bara ta det lugnt. Tog och vaxade Emmas ben med, och jösses så kul man kan ha. ;) Vi bestämde oss också för att vi ska börja att vaxa benen på varandra för att vi ska slippa att raka benen så ofta. Får se hur det går då. :)

Träffade också min vän Kenth när jag kom till stan. Så fick sällskap av han på bussen och medan vi vänta. Alltid lika trevligt vill jag lova. :)

Nu tror jag att jag ska gå och ta mig ett bad och tagga inför imorgon då det är skolfotto, ska väl lägga en ansiktsmask och lite så. Det ät typ ett måste på en söndag! Juste, skulle ringt Dennis i helgen, obs. Får ta och ringa honom nu då och se om jag kanske ska träffa han imorgon innan dansen. :) Blir nog bra.

Men nu tänker jag inte skriva mer utan vi hörs imorgon innan jag drar till skolan. :)

Godnatt mina fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar