Leta i den här bloggen

måndag 18 oktober 2010

Jag är en stolt syster

Godmorgon, har alla svit gott? Jag har inte sovit speciellt bra av speciella anledningar. Det jag vill säga just nu är att ibland är jag glad att jag är en syster som kan finnas där när det behövs som mest. Det insåg jag igår kväll.

Aja, nog om det. Nu ska jag ta och fixa mig för idag är det skolfotto på skolan. Orkar faktiskt inte anstränga mig så mycket för det. För jag menar, varför bli någon som man inte är? :) Så jag fixar mig som vanligt. Ska packa dans saker med eftersom det är dans i kväll. Så kul och jag längtar lika mycket varje vecka. Innan det tror jag att jag sak träffa Dennis en sväng. Var inte igår. :)

Men nu ska jag gå från datorn så jag slipper att stressa, hatar det. För jag ska ta en tidigare buss för att jag ska träffa min kära vän Marcus innan jag börjar skolan. Alltid lika trevligt. :) Men vi hörs något senare ikväll när jag kommer hem från dansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar