Leta i den här bloggen

lördag 9 oktober 2010

Marcus Holmbom

En viss person som heter Marcus Holmbom tyckte att jag skulle skriva om nya personer som jag har träffat här i Arjeplog. Och ja, han är väl faktiskt nästan den enda nya som jag har träffat. Resten av alla de nya har vi knappt varit med så detta får bli ett inlägg om honom helt enkelt. Dock är det ganska svårt att skriva någon om en person som man har känt i en helg typ. Men iallafall så är han en trevlig och rolig typ som alltid säger
"na nana nanaaa" och sjunger på Kung fu fighting så att alla andra också börja sjunga på den. Hmm, han passar i snaggat hår och får plats i robins gamla skjorta. Han har en snygg jacka och snygga skor. Han högtalare funkar inte för att han har inte förstärkare, hans tv:e har Anton som skärm till datorn. Han blev utsparkad från FB för att Anton hade lagt in en massa porr på hans konto. Haha, judu. Han äter knepig middag. Jag menar, nudlar och mackaroner? Marcusmarcusmarcus.. Menmen, det verkade gå ner iallafall. Han tycker att jag är vig! Vilket jag inte är.

Nej, nu kommer jag inte på mer, höhö..

Jo förresten, han har skrämt livet av mig ett par antal gånger när jag har varit här. Men jag lyckades skrämma han med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar