Leta i den här bloggen

söndag 10 oktober 2010

Arjeplog i mitt hjärta

Hej alla söta och midre söta! Nu är jag hemma igen, så grymt skönt att få komma hem och sova i min egen säng kan jag lova. Har ju legat på en madrass sedan i Torsdag så är ganska stel. Så gick och la mig i ett bad när jag kom hem. Första badet på typ en månad, underbart!

Tänkte berätta lite kort om min helg nu. Lite bilder har ni redan fått. :) Men iallafall, som dagt så åkte jag och nellie och överraskade Robin i onsdags. Den enda som visste någon var elevhemmet vilket var ganska kul. För när vi väl är framme och står på parkeringen så smsar jag robin och frågar vad han gör. Jag får till svar att han sitter och fikar och jag blir överlycklig för då sitter han typ precis innanför dörren. Men så ringer han och jag svarar och säger typ på en gång att jag skulle ringa upp han efter bara någon minut eftersom vi skulle precis gå in. Så vi går in och tar av oss skorna och ser att han sitter med ryggen mot oss. YES! Tänkte jag så jag smög mig upp bakom honom och håller för hans ögon. Han säger "Vem är det här då? Någon som är kall... Någon som tuggartuggummi. Hmm.." Och så lutar han bak huvudet och ser mig. Kollar framåt och utbrister "Men men men hej! Men men men vad gör ni här? Men hej!" hahahah, det var så kul! :)

Sen resten av helgen så har vi mest kollat på film, varit uppe till te varje natt, kollat på skräckfilm och skrämt upp alla pojkar. Det var nog det roligaste på hela helgen. När tom alla killar satt och skrek till filmen. DEt var så sjukt kul att kolla med dom! Så nästa gång jag åker upp ska vi ta och kolla på REC 2. Me likeee. ;) Men iallafall, vi var också på höstmarknaden och kollade. Kollade på när skotrar körde på vattnet och sänkte sig (som det är bilder på i inlägget före). Jaa, det är väl ungefär det vi har gjort lite kortfattat. Det var iallafall en jätte jätte rolig helg vill jag lova och jag längtar tills nästa gång jag åker upp alltså! :)

Juste! Får inte glömma, när vi åkte hem var det SNÖ på vägen hem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar