Leta i den här bloggen

fredag 12 februari 2010

Vart tog vägen vägen?


Klockan är bara 22.00 en fredagskväll och jag är jätte jätte trött. Så ja, tro det eller ej men jag ska nog sova. :) Eller nej det ska jag inte. Jag ska ta och ringa mitt gos innan. Han ska åka buss om 10 min så jag ska ligga och surra med honom tills jag somnar, typ. :)
Imorgon så ska jag och Dennis åka till Ås och vara barnvakt till Nova UTAN tv. Det ska bli spännande. Men ska iallafall ta med oss en dator och filmer så vi har någonting att göra medans Nova sover, haha. Sen får vi se om vi tar oss hem på något sätt på natten eller om det blir så att vi sover hos Nova och Maria.

Menmen, jag vet inte riktigt vart denna dag har tagit vägen. Skolan gick snabbare än jag vet inte vad. Den gick bara upp i rök. Men skönt var nog det.. Sen åkte jag in till stan och tog en fika med mamma, mys. Handlade och sedan åkte vi hem. I bilen så pratade jag med Robin en sväng. HAN KANSKE KOMMER HEM NÄSTA HELG!!! Ja, jag hoppas verkligen det för som sagt jag saknar honom som en tok just nu... :( Men åter till saken. Väl hemma så somnade jag en sväng sen blev det god mat till middag. Muuuums! Efter middagen så satt vi och pratade lite om hur mitt rum skulle bli. Och det kommer bli ungefär såhär lite snabb förklarat;
Golvet kommer att vara grått se ut som plattor ungefär.
Väggarna kommer att vara vit/silver.
En fondvägg med vit/silver och svarta blommor.
I hörnen alltså vid taken så kommer det att sitta svarta blommor eller blad.
Dekorationen sedan kommer förmodligen att vara turkos.
Garderoben kommer vara röd (alltså i).
På en av väggarna så kommer det att sitta massor med hyllor som jag sedan kommer att fulle med olika fotografier som jag tagit bland annat.
Ja, jag tror detta kommer att bli toppen. :) Får se om jag kommer att lejja Dennis och Holmarn till att fixa golvet i mitt rum. ;) Haha, det är bara blinka lite extra och vara lite extra söt. Dennis är ju för fasen min pojkvän och holmarn min bror så dom borde ställa upp! ;) Eller ja, jag och mamma kanske klarar oss också. Sen hur det kommer att bli då om vi ska lägga golvet var en annan femma. Heheh.

Nej nu blir det bort med allt smink och skit sen blir det att kura ner sig i sängen och ringa till Dennis. Upp imorgon bitti och packa och sedan med bussen från stan 12.00. Hem till byskogen och dra upp Dennis. Fast kryper nog ner och myser lite med honom innan han får kliva upp (A) Sen vet jag inte vad som händer. Dennis kanske skulle till Agge så får se om jag hänger med dit eller om jag stannar hemma. Sen åker vi till ås till 19.00 och är barnvakt.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar