Leta i den här bloggen

måndag 15 februari 2010

Helt ointressant dag,

GRATTIS STOREBROR 18 ÅR IDAG!
Jag hoppas att du får en underbar dag och underbara dagar på krogen. (:





Vad gjorde alla på alla hjärtans dag? :) Själv så började dagen med att jag vaknade brevid älsklingen och sen åkte jag iväg och red. Kom hem och Dennis var osocial till typ halv 5 seeen blev han social. ;) Då låg vi och myste i soffan en sväng och sedan gjorde vi mat tillsammans. :) Det blev riktigt gott faktiskt! Så satt vi vid bordet med levande ljus, mys. Efter det blev det en massa mys framför Bolt. Supersöt och underbar film ju! :o Haha, som vanligt började jag gråta. ;) hehe... Sen blev det mys i badet men levande ljus och sen sova.. :)
Men nu till dagen. Dagen var väl rätt okej men ändå dryg.. Tog med mig Nicke hem så vi har suttit och myst hemma framför Andra Avenyn.. :) Orkade inte riktigt ta tag i det jag skulle gör, men det kommer väl någon dag. :) Och mina öron är så trött nu att jag håller på att gå av... Nicke kan inte vara tyst. ;) Hahah.
Fick iallafall veta vad jag fick i nationela proven - svenskan på delprovet A. VG +!! :D Hell yeah ;)


// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar