Leta i den här bloggen

lördag 27 februari 2010

Busiga vi (A)

Har inte bloggat på ett tag nu men tänkte slänga in ett innan jag börjar med att plugga. :) Tänkte först nämna att mitt rum är läskigt tomt just nu. :o Det är typ bara saker som jag inte kan flytta själv kvar. Alltså, tv:en, soffan, bordet, kassaskåpet, fottöljen, sängen och skrivbordet kvar. Allt på väggarna är nere och allt småplock. Menmen, det känns att det börjar hända någonting iallfall. :) Sen tänkte jag nämna att jag piercade naveln igår. :D Per fick stå ut med mitt nervösa sammanbrott på engelskan, hehe.. ;) Men det gjorde inte så ont som jag hade trott. Kollade ju inte på grejerna innan så det gick bra, mihihi. Tack Amanda för att du var med och sen ett STORT grattis till dig som fyllde 18 år igår! Men åter till engelskan. ;) Vi kollade på film efter luchen som vi alltid gör på engelskan. Vi fick ta in två soffor så erik, johannes och patrik satt i ena och jag la mig över alla (såklart) och låg där hela filmen ;) Fett skönt som alla säger :) Men iallfall, filmen var riktigt okej faktiskt! Dock vet jag inte vad den heter :( Men när filmen var slut så skyndade Jonte att byta film till småstadsliv och så satt alla och kollade på den. Jag kände på mig att vi skulle få en utskällning så jag smet ut lite (A) Hehe, ´jag sprang på toa. Som jag hade känt så hade Bertil blivit sur. Jaja, lite kul måste man ju få ha :)

Nu vet jag inte om jag har så mycket mer att säga än att jag ska börja att plugga och ringa älsklingen om ett tag och säga godmorgon (: Vi har varit tillsammans i 2 månader och 1 dag idag. (: Grattis på oss!

// Hannah

1 kommentar: