Leta i den här bloggen

söndag 21 februari 2010

Saknar min älskling så sjukt



Usch vad jag saknar min älskling! Det är sjukt vad man kan sakna en viss person så mycket ... :/ Fyfan, jag får nog inte heller träffa honom imorgon då han måste hem. Det får fan inte ta en vecka mellan gångerna vi träffas alltså! Jag blir ju sjukt deprimerad av det! :o

Robin har iallafall åkt hem nu. Så jag och Nicke har ätit blommkål, chips och dipp. Mycket gott. Nu ligger jag i mamma och tommys säng och är urtrött. Ska nog ta och sova en sväng, sen blir det nog middag och städa lite... Finns inte så mycket att städa egentligen. Bara fixa sängen vi bott i, i helgen och lite disk. Sen ska jag och Nicke kolla på film tror jag. Sen tror jag att det blir en film innan jag ska sova med.

Nej, men nu blir det att sova en sväng. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar