Leta i den här bloggen

söndag 14 februari 2010

Glad alla hjärtans dag. :)

Var i väg och red lektion idag med Lindha. Hon red först på Penta vilken hon sa att det gick jätte bra vilket vi inte hade trott efter gårdagens ridtur. ;) Men det gick bra iallafall. Dock gick det väl lite sämre för mig då jag höll på att ramla av två gånger. Lindha buyt stigbyglar!! Haha, det var deras fel. Men jag kravlade mig kvar iallafall.. :) Det riktigt bra i början. :) Men sen gick det väl sådär... Han visste inte riktigt vad jag mena tror jag. Så jag och Lindha kom fram till det att vi ska börja rida någon gång på planen med så han blir van tills nästa gång vi tar en lektion. :)
Usch, jag känner hur träningvärken kryper fram nu alltså... Aaxlarna är värst just nu. Dennis får ta och massagera mig lite sen... :)

Dennis ligger på soffan och sover och har gjort sen jag kom hem... Social på alla hjärtans dag va? Nej, knappast så han ska inte klaga på att jag åkte och red iallafall. Jag åker väl på att laga mat med så han får ta bort disken och det som står på bänken. Det kan han skriva upp. :) Mohahah *hornen växer*.

Nu får han inte sova mer för nu är jag less... :)

GRATTIS SOFIA OCH ANTON SOM HAR ETT ÅR IDAG!! <3

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar