Leta i den här bloggen

onsdag 10 februari 2010

Inte riktigt min dag


Idag har det inte riktigt min dag. Har gjort illa mig på idrotten, men det är bra nu. Bea spillde sås på mig och min macka gick sönder i min mat. Knappt ätbar mat till lunch och massa mer men som jag inte tänker nämna. (:

Iallafall så kom jag hem för ett tag sen och började äta upp mitt godis som jag ska ha till NP imorgon. Dock så kommer jag ändå inte äta upp allting då så det är lika bra att jag hjälper till lite nu. ;) Ska nog bjuda min lille bror på någon mer och se om han piggnar till lite. Jag fick nämligen möta honom för han var påväg hem för att han inte var så pigg. Så jag ooch Bozz mötte honom med sparken. Så nu vill jag verkligen ha ett skidspår så jag och Bozz kan ut och åka! Det är faktiskt riktigt mysigt att åka skidor med vovve. Jag åkte några gånger med Tyson. Åh, Tyson saknar honom... :/ Men iallafall, åter till saken. Imorgon har vi NP. Jag tror faktiskt det kommer att gå ganska bra. Jag hoppas det iallafall. Jag måste ta med mig en macka eller någonting med så jag inte blir konstig på godiset. Efter det så kommer jag missa HK:n, igen! Missat 3 gånger i rad + att jag tror jag missat 2 gånger innan med. Jag känner verkligen hur mitt betyg jobbas upp... -.- Nej, men jag ska försöka göra uppgiften vi har nu så bra som möjligt. Dennis som brukar sitta och ränka på sånt ska få hjälpa mig. :) Menmen, det går nog bra. Sen vet jag inte om vi kommer ha så många fler lektioner. Så då åker jag in till stan och träffar Dennis. Sen halv 8 dansar jag, äntligen! Det slutar halv 9 sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Går kanske till familjen Nilsson och hälsar på dom tills bussen går hem. EMn vi får se det imorgon. :)

Nu blir det någon skoj. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar