Leta i den här bloggen

tisdag 16 februari 2010

16 Februari 2010

Väljer du att vara vän med min vänner?
Tar du dom framför mig?
Det känner inte som en äkta vän.
Att se att du pratar mer med min vänner än med mig sårar mig.
Hade inte jag känt dom så hade du aldri träffat dom.





Blir ett snabbt inlägg nu. Nu när jag gick hem från bussen så kom jag fram till det att jag vill ha ett skidspår som jag kan åka med! Fan vad jag och bozz skulle åka då. Eller ja, jag tror det iallafall. ;)

Skridskor idag på idrott det gick väl bra tror jag. Hockey och vi vann. Jag som målis som är bollrädd? Ingen bra kombination kanske. ;) Menmen jag lever iallfall. Sen har jag kommit fram till en till sak att jag ska gå på toaletten innan vi åker skridskor! Blev fan akut där mitt i så vad gör man när man har skridskor!? Jo, jag fick låna fridas skydd som tur var och gå till toaletten. Kändes snyggast. ;)

Nu blir det att städa garderoben då jag inte alls kunde hitta det jag ville imorse. Så jag ska ta ut allt och kolla vart allt har tagit vägen. :) Sen blir det ner på skolan och äta semlor! Muums.





Hoppas på att jag ska få träffa Dennis imorgon med. Men jag venne... Kanske inte blir så eftersom han måste vara hemma hela veckan... Och då kommer jag inte kunna träffa honom på fan över en vecka!!!! :oo

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar