Leta i den här bloggen

måndag 22 februari 2010

Nya istiden eller? :o

Idag blev det ingen skola för mig.. Imorse när mamma vaknade så var det 33 gradet kallt. Det är fan heöt sjukt ! :o vart är tiden påväg. Nya istiden nu eller? :o Nej men iallafall. Om det var det här så skulle det ha varit mellan 37-39 grader kallt nere på byn. Alltså, kan ni fatta att det är så kallt!? :o Men det roliga är att nu när man kollar ut så ser det itne ut att vara så kallt. :o Det är huuuuuuuur fint väder som hellst. Vill ut och ta kort. Men vet jag tror jag skippar det på grund av kyla. Suck. Men iallafall, jag och Nicke har kollat på film nu på morgonen. Mycket mys, blir väl frukost/lunch nu sen ska jag börja att fixa på mitt rum. Ska börja med att måla garderoben sen ska jag plocka ner mitt skrivbord så jag har ju det jag gör iallafall. Vart jag ska ställa tv:en är fortfarande ett problem. Men problem är ju till för att lösas, eller hur? :) Så det löser jag då. Så innan dagen är slut så är min garderob fräsch innuti. Alltså röd, det blir nice. Skrivbordet är bbortplockat och rummet ser antingen ut som ett bomb ned slag eller så är det städat. Lär stå lådor med saker i överallt med, hehe.

Nej men frukost nu sen sätter jag igång, pussen!

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar