Leta i den här bloggen

måndag 22 februari 2010

Blev en liten miss att stanna hemma idag ändå, hehe. För mitt på dagen så blev det 14 grader igen. :o Så jag och Nicke tog på oss med varma kläder och pallrade oss ut och tog lite kort och lekte i snön. :) Det var sen jag gick in och började måla coh fixa med skrivbordet. Måleriett är klart nu iallafall, ska målas en gång till men det blir inte nu. Började att plocka ner skrivbordet med då det fattas en skiftnyckel... -.- suck, Dennis får hjälpa mig imorgon. För han kommer och sover hos mig. :D yeeey, saknar han som en tok! Men imorgon kommer alla 9:or bara vara på skolan halva dagen då vi ska till UMO runt tolv. Så vi åker till stan. Sen blir jag kvar där och väntar på att Dennis ska sluta. mendans jag gör det har jag några ärenden på stan som jag ska fixa medans han inte är med. Tjej saker som han inte gillar att kolla på, hehe ;) Sen ska vi fixa någon räkning som Dennis ska betala innan vi åker hem med. :) Sen blir det nog bara hem och mysa, hihi.

Ska ta och Redigera lite bilder nu tills 90201 börjar, puss!

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar