Leta i den här bloggen

fredag 19 februari 2010

När livet leker är allting en fest




Nu laddar jag inför en helg med mina käraste bröder. För Robin kommer ju nämligen hem så vi har köpt en massa gott och saker så vi har hela helgen. Tommy och Mamma är ju iväg och på 50 års fest tror jag det var så dom kommer inte hem fören på söndag. Mysipys. Tommy fyller också år imorgon så grattis på han. Gammla gubbar ;) Mohahah, så säger jag nog inte när jag väl är där. ;) Men åter till saken. Ska göra Tacos idag. Kändes lite jobbigt just nu då det bara är nicke som kan hjälpa mig och jag är trött. Men det går nog bra bara jag kommer igång. Det kommer iallafall bli en sen middag då Robin inte kommer hem fören typ 20.00. Och vi vill ju äta med honom, såklart. Sen blir det nog bara att ta det liugnt resten av kvällen. Kanske lite chips och så, vi får väl se vad kvällen har att bjuda på. :) Kommer iallafall sitta och vara orolig, dock... Dennis ska ut ikväll och fira Holmarn och Skålle och fjantig som jag är så är jag alltid orolig. :) Meen, man vill väl alltid den man älskar det bästa? :)


Juste, Lilljocke och Karlsson kan vänta på en snö dränkning på måndag! Hämden är ljuv!!





Bilden har jag tagit. // Hannah

1 kommentar:

  1. du kan också vänta dig en snö dränkning + hjälp att putta ner dom!

    //Bea

    SvaraRadera