Leta i den här bloggen

tisdag 2 februari 2010

Hel sjuk dag ;)

Okej, jag kan medge att jag inte direkt äger på att måla precis ;) Men det där ska föreställa min och beas lilla uppvisning idag när vi hade gymnastik på idrotten. Allt började med att vi inte visste vad vi skulle göra. Så vi frågade Bobbo om han hade något förslag och det hade han. Men allt han gav förslag till var för komplicerat för oss. Men vi försökte iallafall. Visst är det de som räknas? ;) Åter till saken. Vi försökte allt från bakåtvolter tillsammans till framåt. Men det hela slutade med att vi gjorde par kullerbytta tillsammans. Då gör man som jag har målat på bilden ;) Ni förstår nog inte hur man gör så jag kör en snabbförklaring. ;) Den ena står över den andra och håller i fötterna medans den andra ligger på golvet och håller i den ståendes fötter. Sen ska jag (stående) göra en kullerbytta över Bea (liggande). Vilker slutar med att det är Bea som står där jag står på bilden och jag hamnar där Bea är på bilden. Sen kör man så fort över hela blåamattan så ser det skitbra ut. ;) Eller nått. :p haha.
Dagen har faktiskt varit rolig. ;) Inte själva skolan utan alla kommentarer! Min klass är helt sjuk. ;) "Du, Johannes! Alltså Krullet! Har du chipsburk i fickan eller är du bara glad att se mig? ;)" HAHAH, jag låg och garva huuuuur länge som hellst. xD Bea är störd ibland. ;) Ja, vad mer har sagts idag. Ja, en massa som jag inte kommer på nu. Men kul har det varit iallafall.

Nu blir det att skripa min labbrapport som ska vara inne imorgon sen blir det nog sängen skulle jag gissa på. (: Lär nog ta hela kvällen... Sen blir det pappa imorgon eftersom han behövde barnvakt. Så jag ska försöka springa på stan och fixa lite saker som jag behöver.

1 kommentar:

  1. HAHAH! undra vem det är är som var störd nog att garva åt det hela dagen ;) haha!!
    Jag är den som ligger underst va?

    SvaraRadera