Leta i den här bloggen

söndag 21 februari 2010

Skönt med en lugn kväll

Nu har jag beastämt mig för vad jag ska göra resten av kvällen (: Det blir nog ett varmt och skönt bad nu med en massa musik. Ska nog tugga i mig ett äpple också.  Raka benen ska jag också göra. Sen blir det nog pila ansiktet och så. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Sen får vi se om jag ska ringa till Dennis också. Har inte så jätte mycket att säga egentligen, sen är han hos en kompis också så kan nog inte vara så jätte social. Pratade med honom mitt på dagen med ju. :) Men blir nog att ringa och säga godnatt ändå. Eller om jag skickar ett sms, vi får se vart tiden räcker. Ska försöka lägga mig tidigt så jag är pigg och glad imorgon på skolan med. Bea ska ju åka bussen imorgon. WOW säger jag bara. Vi får se om hon hinner eller inte ;) hehe. Men åter till det jag skulle säga. Eftersom Bea ska åka bussen så ska jag försöka hålla mig vaken på bussen som jag alltid brukar sova på. Får se hur det går.

Men nu till badet!

Saknar dagen. saknar sommar, saknar tiden och allting med dig.
Sofia Jonsson.
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar