Leta i den här bloggen

lördag 27 februari 2010

Det är erat eget fel, när tänker ni inse det?

Borde jag må dåligt för det jag gjort? Eller borde jag må bra för det jag inte gjort? Det är frågan. För jag mår varken bra eller dåligt. För egentligen är det inte mitt fel. Aja, satt och funderade lite på hur det egentligen borde vara. Men de som borde känna mest skuldkänslor är inte jag iallafall. Det är andra personer.
Nu till nåonting annat. Har legat och kollat på OS med mamma och tommy ikväll. Dock så gick det ingen höjdare för sverige. Killarna i Curling förlorade och kom 4 tror jag. Och i masstarten så kom Kalla 6. Menmen, man skulle inte göra det bättre själv eller vad är det man brukar säga? :)
Imorgon så blir det att börja måla på mitt rum, det blir najs! Så vi flyttar städningen i källaren tills lovet. Jag gillar det där med att skuta upp saker ! :D haha. Men iallfall, blir nog kanske ut och åka skidor med Bozz med. Men det beror på hur mycket min navel tänker värka.
Nej, nu ska jag nog ta och ringa mitt gos som jag förmodligen kommer att tillbringa nästa helg med, det blir mys! Kommer förmodligen att tillbringa måndag med honom också. :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar