Leta i den här bloggen

lördag 20 februari 2010

Det är fortfarande en person som saknas


Ja, vaknade av att Nicke kom in i rummet och sa att jag skulle kliva upp. Han och Robin hade varit vaken ett tag, tummen upp för att få sova ut. Men iallafall. Klev upp och tog fram frukost till oss alla sen blev det ut och ta en massa kort och sen in och redigera. Nicke och Robin sitter bredvid mig och spelat Lejon Kungen. Skojskoj. Vad som händer senare är obestämt. För det fattas fortfarande en person för att allt ska vara toppen. Ingenting kommer kunna vara toppen fören alla som jag behöver är samlade... jag vill inte ens tänka på vad det kommer att bli för något den 15 Mars....
 Nästa helg hoppas jag på en helg hos älsklingen. Det behöver jag nu. Bara han och Jag en helg. Okej att hans familj är hemma, men ändå. Det lär bli en massa stök på rummet så att jag ska kunna åka iväg. Förmodligen måla garderoben på måndag. Hoppas på att älsklingen vill sova hos mig. Sen plocka på skrivbordet på Tisdag. Nu ska jag fan i mig göra det också!



Det går inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig...
Jag hoppas ingen går mellan oss.

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar