Leta i den här bloggen

söndag 14 februari 2010

söndag!



Kan börja med att igen påpeka att jag har utan konkurens världens bäsa häst och världens bäsat ponny! :)
Chivas är både ovanligt mogen och smart för sin ålder har bara träffat en häst i hela mitt liv som var lika smart och jag har haft 7 hästar på 5 år ;)
Måste helatiden påminna mig att inte kasta mig upp på honom och försöka mig på piaff också utan det gäller att ha tålamod med unghästar. Hannah jag HAR faktiskt världens bästa tålamod när det gäller hästar men bara hästar dock..

Sedan ska jag emmeline och mamma ha lyx spa kväll men ansiktsmask, ansiksbehandling, kanske kroppsbehandling och lite vaxning + fixa naglarna ;)
Alquimia <3


Sedan har vi bytt ut allt sminket i sminkstället så nu har vi ÄNNUmer smink!
Men då kan jag så leka en massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar