Leta i den här bloggen

söndag 21 februari 2010

Pengar på kontot igen! :D

Nova fick stå för bilden (:

Ibland älskar jag min mamma lite sådär extra, hihi. Nu när hon kom hem så berättade hon att hon hade satt in 1000 kr på mitt konto. :D Kan le lite sådär extra kanske (A) Men iallafall, 500 kr ska jag fylla på med fritidsmärke så jag åker gratis igen. Det behövs kan jag säga! Sen vet jag inte vad jag ska göra med resten av pengarna. Jag vill ju perca mig. Det kostar 450 kr. Men jag får ju också nya pengar nu i slutet av månaden då jag får min månadspeng. Hmm... Tror att jag väntar till slutet av månaden att perca mig. Pengarna lär ju inte ta slut på en vecka hoppas jag ;) Isåfall vet jag verkligen inte vad jag gör med pengarna! :o

Sitter och gör läxor med Nicke nu. Han är så duktig så :)

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar