Leta i den här bloggen

måndag 22 februari 2010

Inlägg

Haha hannah har haft tråkigt idag och gjort 100 inlägg :p
Bra dag idag jag gillar måndagar! Men det visade sig att hannah inte är den enda som är intresserad av att sno min bok :s Min älskade undebara bok.. I morgon blir det ungdomsmotagningen och dans med Felicia (: 
Idag när jag kom hem slogs jag av en mat lukt!? Pannkakor :D 
Mama och pappa jobbar hemma på måndagar och det gillar vi! Sedan efter mat så skulle jag ta ut och jobba lite emd Lotus men han hann före och var redan ute. Jag tog in honom i stallet, kratsade alla hovar och raspade lite på ena bakbenet och borstade. Sedan gick vi ut och hoppade lite och övade på att när jag pekar framåt ska han börja springa. Så vi sprang upp för våran backe galopp med shettis är mysigt ;) 
Sedan gick vi nästan till Rymin. Han var lite frustrerad och bitig oå vägen tillbaka som alltid med unghästar men det var super mysigt (: 
På sportlovet ska vi kanske til stockholm. Mamma och pappa vara med på någonslags presskonferans och jag och Emmeline får gå på stan och shoppa lite ;) den här gången så ligger det mitt i smeten så afärerna är nära! 

Puss! 

1 kommentar:

  1. Det var igår jag skrev en massa inlägg ;) haha, och jag gillar att bloga så det så! haha, du skriver ju typ en gång i veckan ;)

    SvaraRadera