Leta i den här bloggen

måndag 15 februari 2010

Jag och ensamheten.


Alltså, vad är det egentligen med mig och ensamhet? Jag vet faktiskt inte. Jag älskar att sitta inne själv på mitt rum och göra ingenting. Jag kan sitta och kolla ut i tomma intet om det ska vara så... Jag vet att jag är konstig men jag vet inte varför det är så. Jag har varit så sen ett tag tillbaka och jag har ingen aning om varför. Men när jag kommer hem från skolan vill jag typ bara bort från allt folk och krypa ner och gömma mig ett tag. Låta allt vara tyst så jag kan slappna av. Jag har lättast att gör läxor på mitt rum jag tänker bäst på mitt rum. Ja, allt blir bättre på mitt rum. Jag vet inte om jag ska göra om någonting så jag kanske sluta känna mig som hemma? Nej jag skoja bara ;) Men ja, i lova my room!
// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar