Leta i den här bloggen

torsdag 5 augusti 2010

Tidsfördriv

Visste du att..




att jag vill ha - en hund-

att jag pratar - konstigt och har svårt för att uttala ord.

att jag inte gillar - att vara depp.

att jag avskyr när folk snackar - skit. "dom vet saker om mig som jag inte vet själv."

att kärlek är - det bästa som finns.

att jag gillar att - vara med henke och dansa.

att jag alltid kommer att - sakna Tyson.

att jag är hemligt förälskad i - Tyson.

att sist jag grät var - för någon minut sen?

att min mobiltelefon är - min dagbok.

att när jag vaknar på morgonen - kollar jag alltid efter Henke.

att innan jag går och lägger mig - säger jag godnatt.

att idag har jag - inte gjort ett skit.

att jag just nu tänker på - Henke och Micke.

att i kväll ska jag - Sova

att i morgon kommer jag - Förhoppningsvis vara lite gladare och hoppas att jag får träffa Henke som alla andra dagar.

att jag hoppas - Att vädret kunde bli lite bättre nu sista veckorna







Har du:

Någon som förstår dig? Ja.

Någon som du saknar? Varje dag, dygnet runt.

Någon som du hatar? Hatar är för starkt.

Vem kramade dig senast? Nova.

Vem pussade dig senast? Henke

Vem ringde dig senast? Agge

Vem ringde du senast? Hem

Vem var hemma hos dig senast? Henke?

Vem var du hemma hos senast? Emma

Har du några kärleksproblem? Inte nu

Har du pratat med någon idag? Absolut

Har du gråtit idag? Ja

Har du skrattat idag? Tror det?







Jag:

Är singel? Nej

Svär ofta? För mycket , tror jag

Sjunger i duschen? Nope

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Why not?

Skrattar åt dina egna skämt? Varför drar du annars skämtet?

Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? Njee







Har du:

Piercingar? Navel och öron

Syskon? Minst sagt

Jobb? Nope

För många vänner? Få sanna.

Rymt hemifrån? Aldrig

Färgat håret? 1 gång

Bra självförtroende? verkligen inte

Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.

Varit kär? Jag är.

Gjort något olagligt? Har jag säkert

Somnat i skolan? Japp

Brutit ett ben? Aldrig

Tappat bort mig i min hemstad? När jag var mindre, men skulle säkert lyckas nu med

Sett en fallande stjärna och önskat? Japp

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? För många gånger

Smugit ut utan lov? Nope

En hemlighet som ingen annan vet? Vet inte

Sovit en hel dag? Nästan

Somnat gråtande? För många gånger

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej?

Blivit generad inför folk? Ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japp

Ätit musslor? Nope

Varit på en festival? Ja

Haft ett förhållande i under en månad? Ja

Blivit kallad player? Vet inte, aldrig sagt det till mig personligen.

Färgat ditt hår svart? Nej







Vad:

Längtar du till mest just nu? Henke och Micke!

Ska du göra i helgen? Fixa en bröllopsuppsättning

Har du för kläder på dig? Jeansleggins och tjocktröja

Gjorde du igår? Blev utelåst

Ska du göra i sommar? Inte ett skit

Åt du senast? Mat?



Har du för mobil? Kp500 eller nått heter den

Vad köpte du senast? P-piller

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit







Vem/vilka:

Slog du senast? Henke?

Fick du sms från senast? Henke
Pratade du senast med? Pappa

Skulle du kunna göra allt för? Familjen, Henke, Moa, Emma, Bea, Kenth typ?

Var du med senast av det motsatta könet? Pappa och Robin

Kan du lita på mest? Emma och Bea

Vet mest om dig? Icke nämnd person

Sov du tillsammans med senast? Henke







Allmänt:

Har du pussat en groda? Japp

Kan du hjula? Japp

Biter du på naglarna? Äckligt

Är du EMO? Nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra saker jag drömmer om.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? Höjdrädd, men vill göra det.

Har du sjungit inför publik? jadå, fast inte själv dock

Följer du mode? Nej

Är du hungrig? Njaa

Är du blyg? Kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar