Leta i den här bloggen

lördag 28 augusti 2010

Deg dag

Ville bara göra någonting nytt på bloggen så jag slängde ihop en ny bild när man inte har någonting att göra. Ska väl ta och kolla om jag får till någonting annat med. Känns som jag gör om heeela tiden, haha.

Idag har det bara varit en inne dag för mig. Legat och degat i sängen hela dagen. Men det känns som jag håller på att bli sjuk eftersom jag har hafr jätte ont i huvudet idag och ingen ork till någonting. Men vad fan, jag biter ihop ändå. Åker till älsklingen imorgon och sover där eftersom vi börjar 12.40 på måndag. :) Sen ska det bli mysigt att få träffa gos igen.

Juste, jag har faktiskt fått lekt frisör idag. Har fått klippt både Maja och Robin. Ingen av som gick därifrån gråtandes så jag lyckades väl ganska bra iallafall. :)

Om en halv timme så tror jag det började en film som jag ville se. Så ska väl kika på den. Sen får jag väl se vad som händer. :)

/ Hannah

1 kommentar: