Leta i den här bloggen

fredag 13 augusti 2010

Farväl.

Fedag den 13:de börjar bra. Eller hur var det?!

Åååh, jag trodde du hade växt upp sen förra gången.
Men hur var det?
Du har inte mognat ett skit.
Blir så less på dig.
"Men kan du sluta waina eller?"
Jaa, det kan jag om du beter dig!
Det är jag som är boven i det hela och inte han.
Jag tycker fan synd om dig.
Du slänger bort vänner för skit saker.
Om du nu kallade mig för vän?
Jag var din vän ett tag.
Sen hittade du någon som var snyggare än mig och kastade bort mig.
Sen gör du samma sak om och om igen.
To bad for you.
Det är bara du som misster på det.
Men för fan, öppna ögonen och inse hur i helvete du håller på!
Sluta tänk på dig själv.
Tänk på att andra faktiskt också har känslor.
Eller har du glömt bort det?!
Haha, jag är inte ett dugg ledsen över det här.
Jag är förbannad för jag väntade bara på att jag skulle få höra dig säga det, igen.
Som så många andra gånger.
Men varför förlåter jag dig gång på gång när jag vet att det kommer igen?
Jaa, det är fan frågan.
Jag vill bara kasta dig i sjön och se om du inser att du en gång
har sårat mig så mycket att jag bara väntar på det nu?
Jag väntar, dag in och dag ut.
Jag litar inte på dig.
Tror inte på vad du säger.
Och det är var du har skapat.
Inte jag.
Jag sa "kom tillbaka när du har växt upp"
Men det kommer du inte att göra.
Så..

Varväl.
Ha det så kul med din lek.
Jag vet inte om jag kan säga att det var kul att lära känna dig.
För du har använt mig som..
Jaa, jag vet inte vad man ska kalla det?
En maskin kanske?
Jag säger farväl nu för jag tänker inte låta dig leka mer.
Inte med mig.
Jag tänker inte passa som din vän när jag inte har en kille.
Noway!

Så leken är slut nu , baby.
Leken är slut.

(Och för er som tror att det har med Henke att göra har heelt fel. Det har med en annan person att göra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar