Leta i den här bloggen

onsdag 4 augusti 2010

Kom hit älskling.

Åååh, jag hatar sådana här dagar när allting bara känns skit. Jag saknar Micke så jag håller på att dö alltså. Inte ett skämt, jag kan inte tänka namnet utan att gråta alltså.. Jag vet inte när jag kommer få träffa han heller. Jag hoppashoppashoppas verkligen att han kommer att få komma hem till dopet. Jag önskar det så sjukt innerligt eftersom jag inte kan åka dit nu till helgen. Ååh, helvete! Vill bara skippa sånna här dagar.

Jag saknar Henke också. Kan inte sova som folk när han inte ligger och håller om mig. Tryggheten som jag känner med honom bara försvinner. Jag ligger och vrider och vänder och söker hans famn. Inatt så fick jag sätta på musik för att kunna somna om igen. För att jag skulle sluta snurra och söka. Det funkade ett tag till jag vaknade igen och gjorde samma sak om och om igen. Jag kollar alltid telefonen för att få se honom eller om har smsat. Det är inte bra att vara så beroende av en person, men jag är det.. För jag älskar han så sjukt mycket.

Snälla kom hit och håll om mig och få mig att bli glad igen.. :/

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar