Leta i den här bloggen

torsdag 5 augusti 2010

Rubrik

Jag är blond när jag är trött.

Vaknade i morse av att Lindha slänger upp dörren och halv panikslagen frågar om jag ska hjälpa till att fånga in Zamba som var på rymmen så jag flög upp, på med kläder och satte mig i bilen. Dock så var hon så snäll att hon kom springandes mot oss när vi kom. :) Men sen när vi stod och pratade med en tant så kom hon nog på sig för hon backade och ställde sig bakom mig och sänkte huvudet, hehe. Hon skämdes nog lite då. Så nu står dom i den gamla hagen igen för någon hade stängt av strömmen till hagen!? Smaaaart..

Ajaa, sitter iallafall med mitt te och min macka nu. Har inte gått på toa än, menmen. Kommer väl snart ;)

Duschen snart, sen fixa sig lite.. Sen får vi se vad som händer. Kanske Martin en sväng.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar