Leta i den här bloggen

tisdag 31 augusti 2010

Skolan och klockan är 07.35

Klockan är 07.35 och jag sitter redan på skolan och börjar 08.40! Fyfan säger jag bara. Men om ungefär 25 minuter kommer iallafall gos som tur är som får vara social med mig. Det gillar vi. Idag har vi först webbdesign och sen idrott. Får se hur det går. Men det kommer nog gå bra skulle jag tro. :)

Efterskolan idag så tar jag och åker till emmsan och är där tills min dans börjar. Ska väl kolla på lite bilder och så sen hin var på cypern, ska bli kul att se! Och höra alla roliga historier, typ. Gruvar mig dock för hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon efter dansen och idrotten, men vafan! Man dör väl inte av lite träningsvärk? :)

JAG DÖR UTAN MIN MUSIK; FÖRRESTEN!
Maja har min telefon och hon har tappat bort hörlurarna. Hittar jag dom inte hos pappa kommer jag typ döööööö. Eller byter tillbaka telefon, haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar