Leta i den här bloggen

fredag 27 augusti 2010

Rubrik

Nu är det helg igen, hallå vart tog helgen vägen? Jaa, det kan man allt undra. Den har bara flygit iväg. Men klassen börjar bli helt okej nu. Vi har börjar komma igång och prata med varandra. Dock så har vi inte varit med klassen idag utan med olika 2or och 3or. Var ute och gjorde en massa olika uppgifter och jag höll på att frysa sönder. Hade inte fått någon info om att vi skulle vara ute eller någonting så var man klädd för det? Nej, inte precis. Som tur var hade jag iallafall min halsduk. Tack godegud för det kan jag ju säga. Jag var nog kall om mina händer. Men nu ska jag allt ta och leta reda på min handskar och min mössa för den kommer få åka på nu. För nu är det verkligen höst. Usch och fy. Kallt och jävligt är det. Visst det är en jätte mysig tid. Men jag har absolut ingen blodcirkulation i mina händer eller i min kropp så jag fryser så himmla lätt... Men iallafall åter till dagen. Slutade innan lunch då jag, Linda och Natalie gick och åt på "subway". Vet inte vad det heter nu men ska iallafall lika subway men det är inte alls lika bra! Sen skulle Natalie hem till Åre så hon stack så jag, Chrille, Mark och Linda gick till henne och höll henne sällskap medans hon diskade och så. Trevligt trevligt. Sen gick jag och köpte lite godis som jag ska tjocka i mig sen framför tv:en kanske. För har inte några andra planer ikväll då.

Åååh, sen fick vi ett nytt schema idag och vi har sovmorgon till 12.40 på måndagar. Kul att jag kommer att kunna utnyttja dom? Jag kommer fan åka och sova hos Henke eller nått typ varje söndag kväll. Nej, men inte varje. Men så att jag inte ska behöva sitta själv från fan 9 fram till att vi börjar. Det tänker jag vägra göra. Aldrig. Vad fan ska jag göra då liksom?! Nej, tack.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar