Leta i den här bloggen

måndag 30 augusti 2010

Måndag

Sitter hemma hos gos, vaknade för ett tag sen. Vaknade en timme för tidigt men var ändå pigg? ;o Så ja gick och fixa mig och tänkte låta gos sova. Men det gick inte så bra för han var vaken när jag kom ner igen. Men det gick bra ändå. Ska ta bussen till skolan om 45 min då vi börjar 12.40 idag, sköönt. Blir tre timmar mediaproduktion sen slutar vi, inte helt fel. Kommer ju göra det varje måndag :D Men det känns det som jag redan sagt? Aja, skitsamma nu har ni hört det fler gånger.

Även att min väldigt saknade bror ringde igår! :D Var så skönt att prata med honom igen, dock så gjorde det att jag bara saknar honom ännu mer. Tror det är lite därför som jag undviker att prata så mycket med honom. Men han kommer iallafall hem nästa gång han får åka någonstans. :D Tror det skulle vara runt den 17 September kanske. Hoppas också på att Arny kommer med då så man får träffa henne!

Nej, nu ska jag väl snart packa ner datorn och börja klä på mig och dra sig mot bussen. :)

/ Hannah

1 kommentar:

  1. Heej :)
    Jag hoppas också att jag får följa med då :)
    vill ju träffa er jue ! :D <3
    Kraam!

    SvaraRadera